niedziela, 1 marca 2015

Co zrobić z wolnym czasem?

To, że każdy zadaje sobie to pytanie, to rzecz oczywista. Z tego powodu zrezygnowałem z narzucającego się pytania o pytanie, czyli "Czy często zadajesz sobie pytanie co zrobić z wolnym czasem?"
Może należało zacząć od tego, czy wolny czas w ogóle jest/bywa/istnieje? Z mojego doświadczenia wygląda na to, że istnieje i jest. W najbardziej zapracowanych okresach - bywa. Wiem, że każdy ma różne sposoby spędzania wolnego czasu. Mój jest od jakiegoś czasu jeden - darmowe anonse erotyczne. Nie ukrywam, że czas poświęcony dla podstawowych przyjemności - bieganie, jazda na rowerze lub leżenie na leżaku - nie jest czasem wolnym, a zaplanowanymi działaniami, które zabierają mi kilka-kilkanaście godzin tygodniowo. Z błahego powodu, jakim jest brak urodzenia w rodzinie milionerów, muszę również pracować.
Wracając do tematu. Jak już napisałem wcześniej wolne chwile spędzam na przyjemności obcowania z pięknymi kobietami, które wiedzą czego mężczyzna potrzebuje. Takie kobiety naprawdę istnieją i łatwiej je znaleźć niż myślicie. Oczywiście, jak że są nieczęsto spotykane, ich utrzymanie nie jest tanie, a zatrzymanie graniczy z cudem. Kontakty znajduję na stronie luxsex.pl. Znajdują się tam ogłoszenia towarzyskie kobiet z całej Polski. Bez względu gdzie akurat los mnie rzuci, zawsze znajdzie się  miła Pani, z którą spędzę przyjemnie czas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz